Sony 4 GB WALKMAN®, Pink 4 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony 4 GB WALKMAN®, Pink 4 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nouk 02-02-2008

Heerlijke mp-3 speler.. oortjes zijn wel even wennen maar het geluid dat eruit komt is geweldig. één nadeel ervan is dat er maar één draadje wordt bijgeleverd. Als je die bijvoorbeeld kwijtraakt kun je niets meer met je mp-3 speler. Ik ben opzoek geweest naar een nieuw draadje hiervoor maar die kost rond de €75.- dus dat is wat minder. Verder ben ik erg tevreden over deze mp-3 speler!

Gr.
Manouk

roberto4 30-10-2007

Prima walkman.
Voelt massief aan. Oortjes eventjes wennen maar wel hele goede geluidskwaliteit. Na een paar dagen ploep je ze zo in je oren zonder na te denken.
Battery gaat lang mee.

Rissie 13-10-2007

Vandaag aangeschaft en moet zeggen dat ik tot nu toe heel tevreden ben. Het apparaat is zeer gebruiksvriendelijk en dat was voor mij echt een vereiste. Moet alleen nog wennen aan de oordopjes. Wellicht dat ik later een andere koptelefoon aanschaf.
Kortom: dik tevreden en een absolute aanrader om aan te schaffen